02 June 2013

Ya Allah , dah 2 , 3 hari aku rasa tak sedap hati , kenapa itu nak berlaku lagi ?
kenapa dugaan yang macam ni datang lagi , apa salah aku Ya Allah !!
kadang aku jadi tak paham hidup ni , kadang aku terasa juga hidup ini bermakna rasa bahagia sangat , 
bila tak paham or down tu lah aku jadi tak tentu hala , tak fikir siapa-2 pun . 
alahai kenapa kenapa kenapa ? huh , aku bukan abaikan dia , dia juga kena lah paham . .
, salaing memahami tu lagi baik , bila tak tahu erti sabar camgini laa ,  sikit-2 nak break ! mudah sangat putus asa ! hidup kena bersabar  . .hmmm , entah lahh hati , aku sygkan dia , sekarang dia dah kata aku abaikan dia, , aku aku perlu lakukan ? relak ? buat cm biasa ? diam ? diam tu macam takut . . aduh , mana pergi perasaan aku ni . .tak sanggup kehilangan dia , dia nyawa aku , she it for everything to me , . .  . .
dah dah aku pening , tak cukup tidurr . .macam-2 aku nga fikirkan sekarang ni . . 
ilovinghertomuch!!

Thanks! Jumpa lagi ;)