11 June 2013

roh kau kt mana merol ? pending ??


Assalamualaikum , Ya Allah mana keberanian aku yang dulu ? mana dia hilang ?? aku tak tahe kenapa aku jadi macam ni . aku buntu dah macam lembu , macam buat bodoh je bila tadi gf kau tu merol kena kacau , kena maki , kau buat bodo buat macam takda pape je , apa kena kena kau ni ni , wah wah dulu cinta monyet bukan main kau ekk kacau sikit bergaduh masam muka lagi . . aku bukan taknak buat , aku jadi nothing kepala ni . . sebab aku tak baca pape pun kan ,  hey merol merol , gf kau tu , masa depan kau tu . .apa bodoh apa kau ni buat dang jekk . erkk!! aku ni klu dah maki org babi sial pukimak semua aku keluar kan , tu yang kang nanti jadi gaduh kt luar , abg besar pulak turun , aku dah malas dah . . kt situ lagi panjang lebar kena talk , huh . . lepas ni siapa dok kacau gf aku , mampos aku maki2 tapis je . .klu tak jalan juga terpaksa ke maki hamun sampai blahh . .aku ni sebenarnya susah diubah , bila dah diubah macam-2hal aku buat , cukup lah tahun-2 lepas , gaduh je pasal perempuan . . malu abg jaga aku tu toqq . . aku kena bedal balik adalahh . .okay tu je aku nak luahkan ,mybe ada byk lagi . .aku mengantuk , letih bdn ni kerja , wassalammmmmmm :(


Thanks! Jumpa lagi ;)