18 May 2013

Kepada dear miss Mas Haszuani Binti Hasnudin , saya nak awak tahu betapa cintanya saya pada awak , segala-galanya hanya lah awak , berilah masa atau peluang untuk saya menebus kesalahan saya itu , memang awak ada kata kita tak sefahaman , tapi tapi awak kena ingat itu bukan salah 1 masalah yang menimbulkan regangan pada hubungan kita  , awak percaya 1 sama lain , sayangku ? kita hidup didunia ni memang takkan pernah lari dari dugaan , masing-masing ada dugaan . masing-masing akan tempuh dugaan semua itu ,mahupun sakit atau tidak . sayangku , saya taknak sia-siakan hubungan kita ini . saya sayangkan awak tersangat-sangat , tolong jangan sia-siakan perasaan saya terhadap awak , hm . seeloknya awak itu bersabar apa yang berlaku 2 , 3 hari ini . saya pun sekarang dalam perjalanan nak buktikan sayang , cinta saya pada awak macam mana . .hm , ada lagi saya nak bagitahu pada awak , hmm tapi awak pun boleh fikir sendiri rasanya . +assalamualaikum cinta

Ya Allah , berkatkan lah doaku untuk kebaikan hubunganku ini , AMIN ~

>> dear . Mas Haszuani Binti Hasnudin <<

Thanks! Jumpa lagi ;)