25 April 2012

Lagu ape nih ?

Apesal aku melayan sangat lagu dekat blog kau nie eh ? Bila mood dah down , terus ' tertanam ' dengar lagu nie . Airmata sikit je lagi nak jatuh ! Sejak sejak nie mood aku memang tak baik . 
Macam ade yang tak kena , macam ade yang kurang .Mungkin sebab ' penangan ' malam tu . 
Kita dah dua bulan , yee aku tahu . Dan aku tahu , aku seolah memainkan perasaan kau . 
Kadang aku rasa , serbesalah dan bersalah .

Aku minta maaf dan maafkan lah aku ..

Thanks! Jumpa lagi ;)