05 April 2012

Fun Relay 웃❤유

웃❤유 
Dengan dia hanya FAKE relationship je . tptp dah 1bulan11hari kot , haa
Alaah baru sebulan lahh belum seABAD lagi beb , relak lahh .
Seronok dpt FAKE relationship ni sebenarnya . Tp yang ni paling
lama aku FAKE gn dia . Seronok-ronok hikhik .
Aku takut dalam diam-2 nanti tiba-2 perasaan lain muncul
bila-2 masa tu je . aku hanya kawan je dia anggap , tp aku ni degil anggap dia
nak lebih-2 dari kawan apa hal weyy !! (╥╥)
Haish . dia dah laa Ex-gf mber aku . Segan kott klu benda ni terjadi ,
Tp klu dah jodoh terima jelaa . hikhik (●*∩_∩*●)
Aleyn
Terima Kasih sebab menjadi teman aku , buat aku  gelak buat aku sedih bagai whatever laa .
Klu hati kau dah betul-2 dah terbuka untuk aku walaupun kau kata takkan buka ,
Nak ke kau terima aku ni yang tak seberapa ? Aku nak jahat , tp memang semua orang
jahat . tp setiap orang yang jahat tu ad kebaikannya . haa . Err . apa lagi ekk .
Hihik . Aku akan berubah jika kau terima aku seadanya !! Trust me (◡‿◡✿)

Aku akan berubah jadi Ellycats satu hari nanti . 
"̮ ƗƗɐƗƗɐƗƗɐ "̮ ƗƗɐƗƗɐƗƗɐ "̮ ƗƗɐƗƗɐƗƗɐ "̮ ƗƗɐƗƗɐƗƗɐ 
TERKEJUT TAK !!!


Thanks! Jumpa lagi ;)