29 March 2012

Please !!

Nak menangis lagi ke tak ehh .
Aku memang dah penat nak menangis ni sumpah ,
Aku ni jenis klu dah sayang , mesti bole je menangis ni ><
Lagi 1 aku ni klu dah sayang macam tak kira kau dah jumpa dia ke tak ,
Kenapa aku jadi macam tiang ni dok !!
Alahai . kenapa ? apa dah jadi dengan perangai aku ni ?
Ini ke balasan aku kerana perempuan , aduh .
Ni lagi sorang jumpa tak apa tak just fake-2 je .
Itu pun boleh sayang .
Haishh , pelik lahh .
Aku sedang baca diri aku sendiri ni .
memang diri sendiri bole ubah orang kata tu .
Tp aku nak orang yang nak aku betul-2 berubah tolong lahh muncul !!
Ya ALLAH !!

Sekian

Thanks! Jumpa lagi ;)