08 March 2012

Kawan Baru :)

Sekarang aku ada kawan baru . Bukan lelaki tapi perempuan .
Kalau aku beria buat entry kawan baru lelaki dah macam gay pulak kan ? 
Entry pasal perempuan baru orang segar nak baca , betul ? *nampak tak beria :D
Dia muda lagi , baru 15 tahun . Bukan macam aku , dah tua dah . Hehee . 
Aku bukan beria noh nak kenal dengan dia , anggap kawan kawan biasa jee . Dia pun sama , kan ?
Semua nie pun sebab budak nie jugak , nak realionship kat facebook . Tapi suka suka jelah bukan betul betul .
Dia nie pun bukan aku bukan kenal sangat . Yang aku tahu dia cousin dengan Fazley Meloy . 
Ahh malas cerita lebih , aku bagitahu dia nie macam mana je eh ?

Dia gemuk pendek .Pemalas .Degil keras kepala .Tak suka makan sardin .Kau tengok je macam nie , tapi kasar . Suara ganas . Sebelum tido mesti nak dengar lagu , baru dia boleh tido nyenyak . 


Yusmaa Aleyn ;)

*jelas tak aku beria buat entry pasal dia . Kihkihkih !



Thanks! Jumpa lagi ;)