25 March 2012

Demi sayang ini lah padahnya :((


Tarikh : 26 Mac 2012 .
Hari : Isnin .

Okay , Sorry sangat-2 , blog aku ni dah lama behabuk disebabkan dah lama aku putus cinta dengan seseorang yang aku amat menyanyanginya itu . aku update blog time aku bercinta sahaja :) .
Disini aku nak bercerita . kenapa aku masih ada lagi perasaan sayang lagi kau seseorang duaorang ni . 
SUMPAH WALLAH . hati aku masih terasa sayang dan cinta sangat kat orang itu . sampaikan aku yang lelaki ni tak mampu nak menahan air mata aku sendiri . YA ALLAH , siapa yang aku perlukan sekarang ni ??
aku memohon kepada-Mu :(( .
Pertama nama dia Nur Ashikin Binti Esman , first akak aku ckp dia dah nak kahwin sebab akak aku nampak dia post bagai picture kad perkahwinan dia . lepas aku dengar je . kelu lidah aku nak cakap . aku cakap tak tahu pape je lah pasal tu . tp sebenarnya hati aku yang jadi tak tentu bila dengar dia nak kahwin . sedih pun tak guna kot .
Okay , kedua pulak , Nuradilah Binti Ramli . tadi online skype aku nampak dia online . aku terus nak WC gn dia . pastu tak dapat , then aku online fb lak . tak lama 15minit dia im "hai" kt aku . aku balas lahh "hye awok"
lepas-2 tu aku skype kt dia . .dia balas . and balas . then dia bole cakap tak dating ke ? aku kata lahh nak dating gn spe . dia balas yang fb bagai tu . then aku jawab laa tu just fake relation je . tak pape langsung . and ada sebab aku asyik bersayang-2 klu komen dia aleyn tu . .aku rindu nak bercinta :( tu aku buat semua tu . then tak lama . aku g lahh tengok fb dila tu . aku tengok je . . .dia dah ad bf . then hati aku lagi jd dupdapdupdap :( . . .and aku ckp dah ad bf tak bgtahu . dia balas .  "dah lama dahh u , u je tak tahu" aaaaarrrrggghhh . sumpah macam nak menangis makk :(( .

Saya kalau boleh nak awak seorang je jika pintu hati awak betul-2 terbuka untuk saya .




Thanks! Jumpa lagi ;)